Speed Twin 1200: Az Ön kérdései, a mi válaszaink
A nemzetközi motoros média Mallorcán, Spanyolországban gyűlt össze, hogy kipróbálja a frissített Speed Twin 1200-at és a vadonatúj Speed Twin 1200 RS-t a nemzetközi sajtóteszt során. Lehetőséget adtunk rajongóinknak és követőinknek, hogy feltegyék kérdéseiket a két új modellel kapcsolatban. Itt van minden, amit tudni szerettél volna, a Triumph csapatának válaszaival.
K) Mennyi a nedves tömeg?
V) Az új Speed Twin 1200 nedves tömege 216kg. Mérnökeink szorgalmasan dolgoztak azon, hogy új technológiát integráljanak, miközben megőrizték a könnyű súlyú agilitást.
K) Az RS a Thruxton szellemi utódja?
V) A kiegészítőként elérhető clip-on kormányokkal és ülésburkolattal könnyű egy modern változatot létrehozni a klasszikus café-racer stílusból. Ugyanazt a stílusos sziluettet és koncentráltabb ergonómiát kínálja, a Speed Twin kortárs dizájnjával ötvözve.
K) Hány lóerős a Speed Twin 1200?
V) A Speed Twin 1200 most már 105 lóerős csúcsteljesítményt nyújt – 5 lóerővel többet, mint korábban –, miközben megőrzi jellegzetes gazdag nyomatékleadását és azonnali reakcióját a teljes fordulatszám-tartományban.
K) Mikor érkezik meg a motor Brazíliába?
A) Az új modell gyártása már folyamatban van. Kérjük, lépjen kapcsolatba a helyi kereskedővel, hogy megtudja, mikor lesz elérhető az Ön közelében.
K) Mi a különbség az üléspozícióban a kifutó modellhez képest?
A) Két modell érhető el:
- Speed Twin 1200: Szélesebb kormány (összesen 14 mm-rel), amely magasabbra (17,8 mm) és előrébb (13,4 mm) van pozicionálva. Az ülésmagasság gyakorlatilag változatlan maradt, a lábtartók pedig ugyanabban a természetes pozícióban vannak, mint korábban.
- Speed Twin 1200 RS: Alacsonyabb kormány (16,2 mm-rel), előrébb helyezve (9 mm), kissé magasabb ülés (5 mm), és magasabb lábtartók (6,5 mm-rel), amelyek hátrébb kerültek (40 mm-rel).
K) A gyorsváltó elérhető mindkét modellen, vagy ez a funkció csak az RS sajátja?
V) Az RS alapfelszereltségként tartalmazza a Triumph Shift Assist kétirányú gyorsváltót.
K) Milyen színekben elérhető?
V) A Speed Twin 1200 elérhető Aluminium Silver, Crystal White és Carnival Red, míg az RS Baja Orange és Sapphire Black színekben kapható.
K) Testreszabható-e a futómű kisebb termetű motorosok számára?
V) Mindkét motoron állítható a hátsó rugó előfeszítése, az RS pedig teljes mértékben állítható húzó- és nyomófokozat-szabályozást kínál elöl és hátul egyaránt.
K) Megfelel egy 180cm-nél magasabb motoros számára?
V) Igen! Ez remek indok egy tesztvezetésre.
K) Miért szüntették meg az analóg műszereket?
V) A Speed modellek mindig is ötvözték a modern technológiát a klasszikus dizájnelemekkel és ez a fejlődés mind a formát, mind a funkcionalitást továbbfejleszti.
Célunk az új motorral az volt, hogy fejlettebb funkciókat kínáljunk, például optimalizált kanyarodási ABS-t és kipörgésgátlót, telefonkapcsolatot, navigációt és automatikus nappali menetfényt (DRL). Az új műszerek tisztán jelenítik meg ezeket az információkat, miközben a kör alakú kialakítás kiegészíti a motor letisztult, modern stílusát.
Azok számára, akik a tiszta, hagyományos esztétikát részesítik előnyben, a Bonneville T120 lehet a tökéletes motor.
K) Mennyi az átlagos fogyasztás?
V) Európában a hivatalos üzemanyag-fogyasztás 4,4 L/100 km (64,2 mpg). Bár ezek szabványos teszteredmények, a valós körülmények között tapasztalt fogyasztás eltérhet – tökéletes a hosszabb hétvégi motorozásokhoz.
K) Van USB-töltőport a kormány közelében?
V) Igen, a motor tartalmaz egy USB-C portot a műszeregység oldalán a kényelmes töltés érdekében.
K) Van beépített zenevezérlő funkciója?
V) Az új modellek kompatibilisek a My Triumph Connectivity Module-lal, amely turn by turn navigációt és zenevezérlési lehetőséget biztosít.
Van még kérdés? Látogasson el weboldalunkra, vagy keresse fel a helyi Triumph kereskedést, hogy személyesen is megismerhesse a Speed Twin 1200-at és az RS-t.