ÚJ SPEED TWIN 1200
SPECIFIKÁCIÓ
Jellemzők | Részletek |
---|---|
Alapár | |
Alapár | Alapár POA |
Jellemzők | Részletek |
---|---|
Motor és sebességváltó | |
Típus | Folyadékhűtéses, 8 szelepes, SOHC, 270°-os forgattyúszögű párhuzamos ikermotor. |
Lökettérfogat | 1200 cm3 |
Furat | 97.6 mm |
Löket | 80 mm |
Sűrítés | 12.1:1 |
Maximális teljesítmény EC | 105 LE (77,2 kW) 7750 fordulat/perc fordulatszámon |
Maximális nyomaték EC | 112 Nm @ 4250 fordulat/perc |
Rendszer | Többpontos üzemanyag-befecskendezés elektronikus fojtószelepvezérléssel. Kétféle üzemmód. |
Kipufogó | Csiszolt rozsdamentes acélból készült 2 a 2-ben kipufogórendszer kettős hangtompítóval |
Végáttétel | X-gyűrűs lánc |
Tengelykapcsoló | Nedves, többtárcsás segédkuplung |
Sebességváltó | 6 sebességes |
Jellemzők | Részletek |
---|---|
Alváz | |
Váz | Acélcső, acél bölcsőkkel |
Lengőkar | Kétoldalas alumínium |
Első kerék | küllős 7,Öntött alumíniumötvözet 17" x 3,5" |
Hátsó kerék | küllős 7,Öntött alumíniumötvözet 17" x 5,0" |
Első gumiabroncs | 120/70 R17 |
Hátsó gumiabroncs | 160/60 R17 |
Első felfüggesztés | Ø 43mm USD Marzocchi villa, 120mm rugóút |
Hátsó felfüggesztés | iker Marzocchi RSU-k külső tartályokkal és állítható előfeszítéssel, 116 mm-es rugóúttal |
Első fékek | Két 320 mm-es úszó féktárcsa, Triumph márkájú négydugattyús radiális féknyergek, OCABS |
Hátsó fékek | Egyetlen Ø 220mm-es tárcsa, Nissin 2 dugattyús úszó féknyereg, OCABS |
Műszer kijelzője és funkciói | LCD multifunkciós műszerek beépített színes TFT képernyővel |
Jellemzők | Részletek |
---|---|
Méretek és tömegek | |
Kormány szélesség | 792 mm |
Magasság tükör nélkül | 1140 mm |
Ülésmagasság | 805 mm |
Tengelytáv | 1413 mm |
Dőlésszög | 22.4 º |
Nyomtáv | 91 mm |
Üzemanyag-kapacitás | 14.5 L |
Nedves tömeg | 216 kg |
Jellemzők | Részletek |
---|---|
Üzemanyag-fogyasztás | |
CO2 adatok | "EURO 5 A CO2-kibocsátási és üzemanyag-fogyasztási adatok mérése a 168/2013/EK rendeletnek megfelelően történik. Az üzemanyag-fogyasztásra vonatkozó adatok konkrét tesztkörülményekből származnak, és csak összehasonlítási célokat szolgálnak. Lehet, hogy nem tükrözik a valós vezetés közbeni eredményeket." g/km |
Jellemzők | Részletek |
---|---|
Szerviz | |
Szervizintervallum | 16 000 km, vagy 12 hónap, attól függően, hogy melyik következik be először |
Jellemzők | Részletek |
---|---|
Alapfelszereltség | |
Optimalizált kanyarstabilizáló ABS és kipörgésgátló | |
LED fényszórók DRL-rel | |
2 vezetési mód (út, eső) | |
A cockpit-be szerelt USB-C aljzat |
Jellemzők | Részletek |
---|---|
Választható felszerelés | |
Ohlins állítható RSU | |
Alacsony kormánykészlet | |
Fűtött markolatok | |
Sebességtartó automatika készlet - DRL | |
TPMS Gumiabroncsnyomás-ellenőrző rendszerTPMS Gumiabroncsnyomás-ellenőrző rendszer | |
MyTriumph csatlakoztathatósági modul | |
Görgethető LED kijelzők | |
Triumph Protect | |
Triumph Track |
Jellemzők | Részletek |
---|---|
Választható tartozékok | |
Rögzíthető rudak | |
Steppelt ülőfelület | |
Ülésvédő | |
És még sok más |
LENYŰGÖZŐ
A Speed Twin 1200 lenyűgöző és kompromisszumok nélküli, karcsú, minimalista dizájnja továbbfejlődött. Az elöl mélyen kivágott, domború üzemanyagtartály cizellált és izmos, míg a minimál fojtószelep burkolatok szálcsiszolt alumíniumból készültek, és tökéletesen illeszkednek a karcsú hátsó vázon belüli faragott oldallapokba. Alul a karcsú, szögletes motorházak fekete porszórt bevonatot kaptak, és egy megszakítás nélküli kipufogósor keretezi őket, amely két felfelé ívelő "megafon" hangtompítóba torkollik.
Az olyan modern funkciók, mint a kompakt LED-es hátsó lámpa és a fényszóró, a jellegzetes fényjelzéssel, kiegészülnek a klasszikus dizájnelemekkel - a hengerfej megmunkált hűtőbordáitól és a bordázott fejrózsáktól a hagyományos hátsó iker lengéscsillapítókig és a karcsú, egy darabból álló üléspadig. A prémium minőségű anyagok és felületek, mint például a fényszórók csiszolt alumínium kerete és a sarokvédő, olyan megjelenést biztosítanak, amely kortárs dizájnt és időtlen stílust ötvöz.
MINDENRE KÉPES
A Speed Twin kiegyensúlyozott, természetes és magabiztos, a Speed Twin a kanyarokra épült.
A tágas, kényelmes és magával ragadó Speed Twin 1200 a kormányt az Ön ujjhegyeire helyezi, 810 mm-es ülésmagassága és természetes lábtartó pozíciója könnyű és intuitív vezetést biztosít.
DINAMIKUS
A 43 mm-es Marzocchi USD-villákat úgy hangolták, hogy páratlan agilitást biztosítsanak, a valós körülmények között is megfelelő rugalmassággal, a 43 mm-es Marzocchi USD-villákhoz pedig magas szintű, kettős Marzocchi hátsó lengéscsillapítók párosulnak, távtartályokkal és állítható előfeszítéssel a pontosan szabályozható csillapítás érdekében, ami magabiztos vezetést biztosít.
Kemény fékezéskor a nagy teljesítményű radiális féknyergek jóvoltából a visszajelzés és az irányítás tisztán sportos, míg a felfüggesztés löketének kezdeti része rugalmas marad, így nagyszerű kényelmet nyújt, ha a felület nem tökéletes.
A Metzeler Sportec M9RR nagy specifikációjú gumiabroncsok stílusos, könnyű, öntött alumínium 7 küllős keréktárcsákra szerelve érkeznek, amelyek a Speed Twin 1200 dinamikus képességeit a tapadás, a stabilitás és az agilitás tökéletes keverékével ültetik át az útra.
FELEMELŐ
Az izgalmas sportteljesítményt a legendás Bonneville ikermotor biztosítja. A legmodernebb technológiával büszkélkedő, mégis klasszikus karakterű 1200 köbcentiméteres motor 105 LE csúcsteljesítményt nyújt 7750 fordulat/perc fordulatszámnál, és a gazdag nyomatékleadásnak köszönhetően azonnal reagál, amely 112 Nm-es csúcsértéket ér el 4250 fordulat/percnél. Az iker "megafon" hangtompítóból származó mély és jellegzetes Bonneville-hang, összetéveszthetetlen hangzással jár együtt.
MAGABIZTOS
A Speed Twin klasszikus jellegének felhígítása nélkül, modern képességekkel bővítve, a legújabb technológiát nagy odafigyeléssel építették be, hogy minden körülmények között nagyobb magabiztosságot nyújtson. A dőlésérzékeny, optimalizált kanyarstabilizáló ABS és a kipörgésgátló magabiztosságot ad, amikor a lehető legtöbbet hozza ki a különböző felületek és útviszonyok között rendelkezésre álló teljesítményből, amely a két vezetési móddal - Út és Eső - ez az elektronikus beavatkozás, valamint a gázkarakterisztika úgy van kialakítva, hogy minden út során tiszta vezetési élményt, intuitív érzést és irányítást biztosítson.
FUNKCIONALITÁS STÍLUSSAL
A szép, egyetlen műszertárcsán két kijelző is található. A nagyméretű LCD-képernyőn minden fontos vezetési információ, a sebesség, a motor fordulatszáma, a sebességfokozat és az üzemanyagszint látható, amely minden fényviszony mellett egy pillantással jól leolvasható. Alatta a beépített színes TFT-képernyő tájékoztat a motoros üzemmódokról és egyéb motorfunkciókról, valamint kompatibilis a turn-by-turn navigációval és a telefonkapcsolattal a My Triumph Module tartozékon keresztül. A készülék oldalára szerelt kényelmes USB-C töltőcsatlakozónak köszönhetően külső mobileszközök tápellátását is megkönnyíti.