TELJESEN ÚJ TF 450-E

Blokk
Lenyűgöző 57 lóerővel és 48 Nm nyomatékkal rendelkező blokk széles teljesítménygörbével és erőteljes alsó tartománnyal rendelkezik. Optimalizált teljesítményre tervezve, a motor könnyedén eléri a 9,500-as fordulatot, biztosítva ezzel a lenyűgöző csúcssebességet. Igazi erőművé válik minden egyes off-road kaland során.

Felfüggesztés
Teljesen állítható KYB 48 mm-es rugós villa és 3-irányú piggyback lengéscsillapító, precízen hangolva az enduro versenyzéshez – biztosítva a gyors reagálást és a maximális tapadást a megterhelő körülmények között.

Váz
Könnyű alumínium váz optimalizált tömeggel és merevséggel, amely kivételes agilitást, stabilitást és magabiztosságot biztosít az agresszív verseny teljesítményhez.

Technológia
Fejlett kipörgésgátló, rajt elektronika, gyorsváltó és kétféle motormód – mindezek segítik a motorosokat, hogy alkalmazkodjanak és kiemelkedjenek a változatos versenykörülmények között.

TELJESÍTMÉNYRE TERVEZVE GYŐZELEMRE TERVEZVE

Versenykész teljesítmény, határokat nem ismerő erővel
A TF 450-E vadonatúj 450 cm³-es blokkja kifejezetten versenyszintű Enduro versenyzéshez lett megtervezve – könyörtelen teljesítményt, erőteljes nyomatékot és sima, precíz irányíthatóságot biztosít a legextrémebb, legkeményebb terepen is.
- Fokozott tehetetlenség a kiemelkedő tapadás érdekében.
- Optimalizált teljesítményleadás a csúcsteljesítmény érdekében.
- Tartós alkatrészek a hosszantartó megbízhatóság érdekében.
- Precíziós sebességváltó a zökkenőmentes teljesítményátvitel érdekében.
- Hűtőrendszer az optimális teljesítmény érdekében.
Megbízható teljesítmény, bármilyen helyzetben.

Precíz irányítás a kihívást jelentő versenykörülményekhez
Amikor minden másodperc számít, a precíz és kiszámítható irányíthatóság jelenti a különbséget. A TF 450-E váza és futóműve úgy lett megtervezve, hogy előnyt biztosítson a versenyzők számára.
- Versenyhangolású futómű a kivételes irányíthatóságért.
- Testreszabható első felfüggesztés a maximális alkalmazkodóképességért.
- Precíziósan hangolt hátsó felfüggesztés a maximális tapadásért.
- Érzékeny első futómű-visszajelzés a magabiztos irányításért.
- Optimalizált tömegelosztás az agilis kezelhetőségért.
Tartósságra tervezett váz.

A versenysport kihívásaira tervezve
Az Enduro versenyzés kitartást, irányíthatóságot és alkalmazkodóképességet követel. A TF 450-E versenyzőközpontú ergonómiája tökéletes egyensúlyt teremt a kényelem és az irányíthatóság között, hosszú és intenzív versenyszakaszok során.
- Versenyzőközpontú kialakítás a maximális irányíthatóságért.
- Optimalizált üléspozíció a csökkentett fáradtság érdekében.
- Ideális ülésmagasság a precíz irányításért.
- Könnyű váz a fokozott reakcióképesség érdekében.
- Testreszabható kormánypozíció a személyre szabott illeszkedésért.
Enduro ergonómia, ami tart.

Intelligens teljesítmény, maximális előny
A versenyt nyerő teljesítmény nem csupán az erőről szól – hanem annak hatékony kihasználásáról.
- Intelligens kipörgésgátló a kiváló tapadásért.
- Rajtvezérlés a villámgyors indulásokért
- Gyorsváltó a zökkenőmentes sebességváltásokért.
- Kétféle motor mód a rugalmas teljesítményért.
- Intuitív vezérlőfelület
Intelligens rendszerek az okosabb motorozásért.

Strapabíró, céltudatos, egyértelműen versenyre kész
A TF 450-E agresszív, verseny ihlette formaterve nem csupán látványos – hanem a versenyzésre született gének valódi megtestesítése.
- Versenyre kész dizájn a különleges megjelenésért.
- Minimalista karosszéria a könnyed hatékonyságért.
- Egyedi Triumph Performance Yellow a maximális hatásért.
- Tartós LED világítás enduro körülményekhez.
- Prémium alkatrészek a kifinomult összképért.
Győzelemre tervezve.
SPECIFIKÁCIÓ
Versenyspecifikációs adatok, kizárólag zárt pályákon, magánterületeken és meghatározott eseményeken való használatra.
Jellemzők | Részletek |
---|---|
Alapár | |
Alapár | Alapár POA |
Jellemzők | Részletek |
---|---|
Motor és sebességváltó | |
Típus | 1 henger, 4 ütem, SOHC |
Lökettérfogat | 449.9 cm3 |
Furat | 95 mm |
Löket | 63.4 mm |
Sűrítés | 12.8 |
Maximális teljesítmény EC | 58.6 PS |
Maximális nyomaték EC | 49.3 Nm |
Rendszer | Dellorto 44 mm, bowdenes gázkar, elektronikus üzemanyag-befecskendezés (EFI) |
Kipufogó | Single Silencer |
Végáttétel | 13/51 |
Tengelykapcsoló | Alumínium különálló kosár, nedves; többlamellás hidraulikus kuplung |
Sebességváltó | 6 speed |
Jellemzők | Részletek |
---|---|
Alváz | |
Váz | Alumínium, gerinc és dupla bölcsőváz |
Lengőkar | Aluminium Fabrication |
Első kerék | 21” x 1.6” |
Hátsó kerék | 18” x 2.15” |
Első gumiabroncs | 90/90 - 21 |
Hátsó gumiabroncs | 140/80 - 18 |
Első felfüggesztés | KYB 48 mm-es spirálrugós villa, kompresszió és visszaút állítás, 300 mm rugóút |
Hátsó felfüggesztés | KYB rugóstag, kompresszió állítás (nagy és alacsony sebesség), visszaút állítás, 313 mm rugóút |
Első fékek | Egytárcsás, 260 mm Galfer féktárcsa, Brembo, 2x Ø24 mm dugattyú, úszó féknyereg |
Hátsó fékek | Egytárcsás, Ø220 mm Galfer féktárcsa, Brembo, 1x Ø26 mm dugattyú, úszó féknyereg |
Műszer kijelzője és funkciói | Sebességmérő, multifunkciós kapcsolók |
Jellemzők | Részletek |
---|---|
Méretek és tömegek | |
Kormány szélesség | 836 mm |
Magasság tükör nélkül | 1264 mm |
Ülésmagasság | 955 mm |
Tengelytáv | 1488mm [1497mm]* mm |
Dőlésszög | 26.8 º |
Nyomtáv | 113 mm |
Üzemanyag-kapacitás | 7.9 L |
Nedves tömeg | 117 kg |
Jellemzők | Részletek |
---|---|
Alapfelszereltség | |
Kipörgésgátló | |
Rajt Elektronika | |
Gyorsváltó | |
Kétféle Motormód | |
D.I.D DirtStar felnik | |
Michelin Enduro 2 gumiabroncso | |
Pyramid csúszásgátló üléshuzat | |
Galfer tárcsák | |
Neken hármas bilincsek | |
ProTaper kormány | |
ODI markolatok |

Enduro
THE TOUGHER IT IS, THE BETTER IT GETS.