ÚJ AKTÍV ELŐFESZÍTÉS-CSÖKKENTÉS
Az új aktív előfeszítés-csökkentő funkciót úgy fejlesztették ki, hogy a Tiger 1200 lassulásakor csökkentse a hátsó felfüggesztés előfeszítését, lehetővé téve az ülésmagasság csökkentését.
A GT, GT Pro és GT Explorer modellek esetében jelenleg két ülésmagasság-beállítás érhető el: 850 mm és 870 mm, míg a Rally Pro és Rally Explorer modellek esetében 875 mm és 895 mm. A tartozékként beszerelhető alacsony ülés opcióval a motorosok már további 20 mm-rel csökkenthetik az üléspozíciót, így a GT családnál 830 mm, a Rally családnál pedig 855 mm-el lesz a legalacsonyabb ülésmagasság.
Az új aktív előfeszítés-csökkentő funkció lehetővé teszi ezen ülésmagasságok további csökkentését. A motoros, az utastárs és a csomagok együttes súlyától függően ez akár 20 mm-rel is csökkentheti az ülésmagasságot, amikor a motorkerékpár megáll, így a motoros könnyebben és magabiztosabban ülhet.
Az új vásárlók ezt az új minimum előfeszítés funkciót egyszerűen a kapcsolókocka "Home" gombjának egy másodperces megnyomásával érhetik el.
Steve Sargent termékigazgató-helyettes elmondta: "Ez az új funkció menet közben is bekapcsolható, lassabb sebességnél csökkenti a súlypontot, így még könnyebben elérhetővé válik, és a motorosok számára nagyobb magabiztosságot nyújt lassú sebességnél, valamint jobb kapcsolatot biztosít a talajjal, amikor megállnak.".