Gyári látogatói élmény
A teljes legendás történetért látogasson el a Triumph Home of Triumph oldalára. A Triumph Factory Visitor Experience Hinckley-ben található, és hihetetlen betekintést nyújt Nagy-Britannia legikonikusabb motorkerékpár-gyártójába.
factory tours
England, Hinckley
Gyári látogatásaink 90 percesek és személyenként 28 Fontba kerülnek.
A foglalásokat online lehet megtenni hitelkártyával vagy bankkártyával. Az utalvánnyal rendelkezők hívják a 01455 453088-as telefonszámot.
A nyilvános túrák szerdától vasárnapig, 10.00, 11.00, 13.00 és 13.30 órakor indulnak.
KIÁLLÍTÁS
A Triumph-kiállítás rendszeresen frissül, hogy tükrözze e nagyszerű brit márka folyamatos fejlődését, a belépés ingyenes.
TÖBB FELFEDEZÉSE1902 CAFÉ
A Triumph Factory Látogatói Élményközpontban található az 1902-es kávézó is, ahol a látogatás során megpihenhet és élvezheti a barista stílusú kávét és frissítőket.
TÖBB FELFEDEZÉSEEVENTS
A Bike Nights-tól a Meet Ups-ig számos eseményt tartunk a gyárban egész évben.
TÖBB FELFEDEZÉSEFACTORY TOURS
Tekintsen be a kulisszák mögé egy 90 perces csoportos gyárlátogatáson. Vagy foglaljon egy privát "Full Works" csomagot a teljesen magával ragadó élményért.
TÖBB FELFEDEZÉSESHOP
Ajándékboltunkban folyamatosan változó Triumph márkájú ruházati cikkek, valamint ajándékok és emléktárgyak várják, hogy mindig emlékezzen látogatására.
TÖBB FELFEDEZÉSELÁTOGATÓI INFORMÁCIÓK
Minden, amit tudnia kell, hogy a lehető legtöbbet hozza ki látogatásából.
TÖBB FELFEDEZÉSEA pillanatok, amelyek meghatározzák a Triumphot
- 1900 - 1939
- 1940 - 1959
- 1960 - 1989
- 1990 - 2009
- 2010 - 2020
Egy iparág alapítása
1900 - 1939
A zseni
1940 - 1959
Versenysiker
1960 - 1989
A VISSZATÉRÉS
1990 - 2009
BOLDOG JÖVŐ
2010 - 2020
1900 - 1939
1900 - 1939
1902: AZ ELSŐ TRIUMPH
Elkészül az első Triumph, a későbbi 1-es számú. Mauritz Schulte mérnök tervezte, és egy belga gyártmányú 2,2 lóerős Minerva motorral van felszerelve.
1900 - 1939
1900 - 1939
1907: A KERÉKPÁRGYÁRTÁS ELÉRI AZ 1000 DARABOT
Amikor az éves motorgyártás eléri az 1000 darabot, és a Triumph piacra dob egy új, 3,5 lóerős 450 köbcentiméteres motort, a gyár egy nagyobb telephelyre költözik a Coventry-i Priory Streetre.
1900 - 1939
1900 - 1939
1908: A TRIUMPH MEGNYERTE A TT-T
Miután 1907-ben második lett az első Isle of Man TT-n, Jack Marshall megnyerte az egyhengeres versenyt egy 40 mérföld/órás átlagsebességű Triumph-fal.
1900 - 1939
1900 - 1939
1915: AZ ELSŐ TRIUMPH H TÍPUSÚ 'TRUSTY' MOTORKERÉKPÁR
A Triumph megkezdi a 499 cm3-es H-típusú „Trusty“ motorkerékpárok szállítását a szövetséges erőknek a Nagy Háborúban. 1918-ra a léghűtéses egyhengeres motorkerékpárokból 30 000 darab állt katonai szolgálatban.
1900 - 1939
1900 - 1939
1927: COVENTRY GYÁR
A Triumph Coventry-i gyára - amely mostanra már 500 000 négyzetmétert tesz ki, és több mint 3000 embert foglalkoztat - éves szinten 30 000 darabot gyárt.
1900 - 1939
1900 - 1939
1936: EDWARD TURNER
A Triumph autós és motorkerékpáros üzletágai szétválnak, az utóbbit Jack Sangster vásárolja meg. Azonnal felveszi Edward Turnert a vállalat vezető tervezőjének.
1900 - 1939
1900 - 1939
1937: BEMUTATTÁK A SPEED TWIN-T
A Turner bemutatja a 498 köbcentiméteres Speed Twin-t, amely több mint 90 mérföld/órás sebességre képes. Sokak szerint ez a motor a létező legjobb brit motorkerékpár, amely több mint 40 éven át meghatározta a Triumphot.
1940 - 1959
1940 - 1959
1942: ÚJ GYÁR MERIDENBEN
Megkezdődik a termelés az új merideni gyárban. Ebben az időszakban több mint 50 000 motorkerékpárt adnak el a hadseregnek.
1940 - 1959
1940 - 1959
1946: TIGER 100, SPEED TWIN & 3T
A vállalat három modellre összpontosít: a Tiger 100 (amellyel Ernie Lyons az 1946-os Manx Grand Prix-n első győzelmét aratta); az ikonikus Speed Twin és a kisebb, 349 köbcentiméteres 3T túramotor.
1940 - 1959
1940 - 1959
1953: A VADON
Marlon Brando egy 650 köbcentiméteres 1950-es Thunderbird 6T-t vezet a The Wild One című törvényen kívüli motoros filmben.
1940 - 1959
1940 - 1959
1955: 193MPH
Johnny Allen a Triumph hihetetlen 15 éves teljesítmény-korszakának kezdetét jelenti, amikor a Bonneville Salt Flats-en 193 mérföld/órás sebességet ér el a „The Devil's Arrow“ nevű, texasi rajongókból álló trió által épített streamlinerrel, amelyet egy tuningolt 650 köbcentis Thunderbird motor hajtott.
1940 - 1959
1940 - 1959
1959: T120 BONNEVILLE 650
Bemutatkozik a T120 Bonneville 650. A Bonneville, amelyet a híres sós síkság tiszteletére neveztek el, minden idők legnagyobb példányszámban eladott brit ikermotorja lesz.
1960 - 1989
1960 - 1989
1963: A NAGY MENEKÜLÉS
Bud Ekins és Steve McQueen egy 1962-es TR6 650 Trophy-t lovagol, ugrik, és összetörik az 1963-ban készült klasszikus, A nagy szökés című filmben.
1960 - 1989
1960 - 1989
1966: 245 MPH!
Buddy Elmore megnyeri minden idők talán leghíresebb Daytona 200-as versenyét egy 500 köbcentis Tigerrel - a rajtrács végéről indulva. A Gyronaut X-1 streamliner két Triumph 650 köbcentiméteres motorral 245 mérföld/órás világrekordsebességet ér el a Bonneville Speed Week során.
1960 - 1989
1960 - 1989
1967: VERSENYZÉSI SIKEREK
Gary Nixon megismétli Elmore 1966-os bravúrját a Daytona 200-as versenyen aratott győzelmével egy Tiger 100-as nyergében, John Hartle pedig további sikerek eléréséhez segíti a Triumphot a Man-szigeti Production TT-n. Evel Knievel a Las Vegas-i Caesar's Palace szökőkútjai felett ugrat át Bonneville T120 TT Special motorkerékpárjával.
1960 - 1989
1960 - 1989
1968: 750cc TRIPLE
A világ először kap ízelítőt a 750 köbcentiméteres Triple motorból, mivel a forradalmi motor a Triumph Trident és a BSA Rocket 3 motorjait hajtja.
1960 - 1989
1960 - 1989
1969: Az első 100MPH TT kör
Malcolm Uphill megnyeri a Production TT-t egy Bonneville motorral, és ezzel a világon először tesz 100 mérföld/órás sebességnél gyorsabb kört egy sorozatgyártású motorkerékpárral.
A kép forrása: Mortons Archívum
1960 - 1989
1960 - 1989
1970: ISMÉT A FELFELÉ VEZETŐ ÚT NYER
Uphill ismét megnyeri a Production TT-t, ezúttal egy tuningolt háromhengeres 750 köbcentis Tridenttel. A gyárban elindul a T120 „olaj a vázban“ termékcsalád gyártása.
1960 - 1989
1960 - 1989
1975: MERIDENI SZÖVETKEZET
Annak ellenére, hogy a Slippery Sam néven elhíresült 750 köbcentis Trident sorozatban ötödik alkalommal győzött a Production TT-n, és megalakult a Merideni Munkásszövetkezet, a Triumph Trident gyártása véget ér.
Kép forrása: FoTToFinders
1960 - 1989
1960 - 1989
1987: SZIGORÚAN TITKOS
A fejlesztés szigorúan titokban folytatódik, az első új Triumph-motor - egy 1200 köbcentiméteres négyhengeres - az új Hinckley-i üzemben fut a próbapadon.
The return
The return
A VISSZATÉRÉS
A Triumph nagyszabású visszatérést mutat be a kölni kiállításon, és bemutatja a 750 köbcentis és 900 köbcentis Trident Triple-t, a 900 köbcentis Touring Trophy Triple-t és az 1200 köbcentis Fourt, valamint a sportos Daytona 750 köbcentis Triple-t és 1000 köbcentis Fourt.
1990 - 2009
1990 - 2009
1996: DAYTONA T595
A Daytona T595 berobban a színpadra, és feltűnő stílusának köszönhetően hosszú előleglistákat vonz. Az egyik megrendelés lesz az 50 000. motorkerékpár, amelyet Hinckleyben gyártanak.
1990 - 2009
1990 - 2009
1994: SPEED TRIPLE ÉS TIGER 900
A Triumph a Tiger 900-as modellel csatlakozik a kalandmotoros ágazathoz, és feleleveníti versenyzői örökségét az újszerű 885 köbcentiméteres Speed Triple, modellel, amely a Donington Parkban megrendezett Speed Triple Challenge versenysorozatban indul. Az Atlanti-óceánon túl megalakul a Triumph Motorcycles America.
1990 - 2009
1990 - 2009
2000: BONNEVILLE VISSZATÉR
Egy évtizeddel a Triumph újjászületése után az ikonikus Bonneville visszatér a Triumph kínálatába, és klasszikus stílusával, kiváló kezelhetőségével és funkcionalitásával a hagyománytisztelőket és a fiatalabb motorosokat egyaránt magával ragadja.
1990 - 2009
1990 - 2009
2002: 100 ÉVES
Hatalmas tűzvész pusztít a Factory 1 fő összeszerelő üzemben. Megnyílik a 3. gyár, a Triumph első thaiföldi üzeme, és megkezdődik az alkatrészek gyártása. Megjelenik a négyhengeres Daytona 600 szupersportmotor.
1990 - 2009
1990 - 2009
2003: VERSENYZÉSI SIKEREK
Bruce Anstey megnyeri a Junior 600-as versenyt a Valmoto Daytona 600-as motorral, ezzel a Triumph 27 év után először nyer TT-t.
1990 - 2009
1990 - 2009
2006: DAYTONA 675
Megkezdődik a egy teljesen új, Triple motorral szerelt, 675 köbcentiméteres Daytona gyártása, amely több szupersport díjat fog nyerni.
1990 - 2009
1990 - 2009
2007: STREET TRIPLE
A Street Triple berobban a színpadra, és a Speed Triple stílusának és szórakoztatásának mámorító keverékét kínálja a Daytona 675 teljesítményével és kezelhetőségével. Az 5-ös gyár megnyílik Thaiföldön.
1990 - 2009
1990 - 2009
2008: BRIT SUPERSPORT BAJNOKOK
Glen Richards a MAP Embassy Triumph Daytona 675-ösével megnyerte a brit Supersport-bajnokságot - ezzel a Triumph megszerezte a Hinckley-korszak első brit bajnoki címét.
1990 - 2009
1990 - 2009
2009: STREET TRIPLE R
A Triumph a Street Triple R bemutatásával először lép be az "R" kategóriába. A magasabb specifikációjú fékek és felfüggesztés új magasságokba emelik a kategóriavezető csomagot.
2010 - 2020
2010 - 2020
2010: AZ ÉV CIRKÁLÓJA
Bemutatkozik a Triumph Hinckley első szíjhajtású motorkerékpárja: piacra kerül az 1600 köbcentiméteres párhuzamos ikermotorral szerelt Thunderbird. A motorkerékpár annyira lenyűgözte az amerikai Cycle World magazint, hogy elnyerte az „Év Cruisere“ címet.
2010 - 2020
2010 - 2020
2012: 110 ÉV
A Triumph stílusosan ünnepli 110 éves fennállását, és Brazíliában nyitja meg kapuit, mivel az éves eladások először érik el az 50 000 motorkerékpárt világszerte. A vadonatúj 1215 köbcentis Tiger Explorer és Trophy modellek, valamint a Street Triple és a Daytona jelentős frissítései is bemutatkoznak.
2010 - 2020
2010 - 2020
2014: VISSZA A LEGFELSŐ LÉPCSŐFOKRA
Gary Johnson izgalmas győzelmet arat a Man-szigeten, megnyerve a Supersport TT-t, Billy McConnell pedig a brit Supersport-bajnokságot – mindketten egy Smiths Triumph Daytona 675R-t vezetve. Az Egyesült Államokban Danny Eslick megnyeri a rangos Daytona 200-as versenyt a Daytona 675R-rel – ezzel a Triumph 47 év után először nyer ezen a versenyen újra.
2010 - 2020
2010 - 2020
2015: EGY LEGENDA ÚJJÁSZÜLETÉSE
A teljesen új Speed Triple és a végső transzkontinentális kalandmotor, a Tiger Explorer bemutatása mellett a Triumph a 21. századra egy teljesen új Bonneville családot is bemutatott, a 900 köbcentis Street Twin, az 1200 köbcentis Bonneville T120 és T120 Black, valamint a teljesen új 1200 köbcentis Thruxton és Thruxton R modellekkel.
2010 - 2020
2010 - 2020
2016: BRUTÁLIS SZÉPSÉG
Az új Bonneville Bobber egy izgalmas dragverseny-esttel és élőzenével indult, és páratlan eredetiséget, kézzel készített egyedi stílust, mérnöki innovációt, valamint „hot rod“ vezetési élményt és hangzást nyújtott. Az új Street Cup, Street Scrambler, Bonneville T100 és T100 Black modellekkel együtt ez egy teljesen új szintre emeli ikonikus Modern Classics termékcsaládunkat.
2010 - 2020
2010 - 2020
2017: 765 köbcentiméteres motor
A Triumph egy teljesen új, 765 köbcentiméteres motorral vezette be a piacra a többszörösen díjnyertes Street Triple sorozatot, és bejelentette, hogy új partnerséget kötött a Dornával, hogy a 2019-es szezontól kezdve kizárólag ezen alapuló, versenyre hangolt motort szállít a Moto2™ világbajnokság számára.
2010 - 2020
2010 - 2020
2018: KÉT LEGENDA VISSZATÉR
A vadonatúj Speed Twin és a kategóriát meghatározó Scrambler 1200 bemutatásával két ikonikus név tér vissza a Triumph kínálatába, mindkettő a specifikáció és a képességek kategóriát döntő szintjével.
2010 - 2020
2010 - 2020
2019: REKORDDÖNTÉS
A Triumph a FIM Moto2™ világbajnokság hivatalos motorszállítójaként tér vissza az élvonalbeli versenyzésbe a méltán híres Street Triple 765 köbcentiméteres motorjának versenyre hangolt változatával, amely elképesztő 16 körrekordot és a világ első 300 km/órás végsebességét érte el, valamint Alex Marquez első „Triumph-motoros“ bajnoki győzelmét hozta el.
2010 - 2020
2010 - 2020
2020: HÁRMAS ELŐNY
A Triumph díjnyertes Roadster termékcsaládjához csatlakozva a Trident 660 a szórakozás, a karakter és a stílus teljesen új dimenzióját hozta el. Háromszoros motoros teljesítményelőnyével, a kategória vezető technológiájával, agilis kezelhetőségével és alacsony üzemeltetési költségeivel a Trident 660 tökéletes kombináció a Triumph világába belépő új generációs motorosok számára.