120 ÉV
INNOVÁCIÓ
A JÖVŐ FELTALÁLÁSA
A világszerte precizitásáról, minőségéről és stílusáról ismert Triumph meghatározó szerepet játszott a motorkerékpárok evolúciójának alakításában, fáradhatatlan elkötelezettségével a technológia, a teljesítmény és a formatervezés határainak feszegetése mellett, hogy minden egyes motoros számára minden egyes nap tökéletes motorozást biztosítson.
A Triumph generációkon keresztül alapvető szerepet játszott a ma ismert motorkerékpáros világ megteremtésében, a világszerte elfogadott motorplatformoktól kezdve a teljesen új kategóriák és technológiák feltalálásáig és vezetéséig, valamint egy egész kulturális mozgalom inspirálásáig, amely a mai napig osztozik a motorozás iránti szenvedélyben.
A Triumph gazdag története a legelső párhuzamos ikermotortól a világ legnagyobb teljesítményű és legnagyobb nyomatékú szériagyártású motorkerékpárjáig terjed, és a Triumph történetében szerepel az első gyári utcai cirkáló, az első kalandozásra alkalmas scrambler, az első bobber, amely olyan jól megy, mint amilyennek látszik, az első Moto2 TM kiadású utcai motor, az első üzemanyag-befecskendezéses sportmotor, valamint az egyetlen márka, amely négyszer döntötte meg a leggyorsabb motorkerékpár szárazföldi sebességrekordját.
Innováció a teljesítményben
A Triumph technológiai innovációjának középpontjában a motor teljesítménye áll, sivatagi dűnéken és versenypályákon, országutakon és városi utcákon. Akár simább, gyorsabb, erősebb vagy gazdaságosabb motorra vágynak a motorosok, a Triumph világszínvonalú mérnökei fáradhatatlanul dolgoznak a Triumph vezetési élményének javításán, és a tulajdonosok számára a szabadságot adják, hogy minden út során az optimális teljesítményt érjék el.
Ha nagy számokról van szó, semmi sem ér fel a világ legnagyobb sorozatgyártású motorkerékpár-motorjával, a csodálatos Triumph Rocket 3-mal. A 2,3 literes soros hármas motor hihetetlen, 221 Nm csúcsnyomatékot termel, ami a Rocket 3-at elképesztő 2,73 másodperc alatt gyorsítja 0-100 km/órás sebességről - mégis inkább úgy kezeli, mint egy sportmotor, mint egy cruiser.
A Triumph extrém motorteljesítményre való törekvése a versenypályán is megadja a tempót, ahol a Moto2TM MotoGP sorozatban a Street Triple 765-ös motorral hajtott Moto2TM több mint húsz nagydíjfutamon állított fel új körrekordot, és az első Moto2-es gép lett, amely több mint 300 km/órás végsebességet ért el.
Innováció stílusban
A Bonneville időtlen sziluettjétől Steve McQueen drótkötél-ugró, A nagy szökés című film legendás TR6-osán át, Marlon Brando Thunderbirdjétől és az első motoros filmben való hírhedt megjelenésétől egészen a mai, azonnal felismerhető Speed Triple, Bobber és Tiger modellekig, a Triumph hatása a motorozásra páratlan.
A Triumph ikonok listáján a motorkerékpározás leghíresebb nevei szerepelnek, köztük a Bonneville T120, amely a Triumph ikermotoros, metanol üzemanyaggal hajtott, a Bonneville-i sós síkvidéken rekordot döntögető áramvonalas motorjáról kapta a nevét; a Hurricane X75, amelyet a világ első gyári custom motorjaként tartanak számon; a legendás H modell, a "megbízható Triumph"; a Speed Twin, Edward Turner remekműve, amely megváltoztatta a motorkerékpárok világát; a Daytona 675, a Triumph szupersport versenyfegyvere, és a James Bond által kedvelt Scrambler 1200, amely megváltoztatta a játékot.
INNOVÁCIÓ AZ ELLENŐRZÉSBEN
A Triumph átgondolt és integrált technológiai stratégiája, amely arra összpontosít, hogy azt nyújtsa, amit a motoros akar, amire szüksége van és amit értékel, a teljes motorkerékpárra összpontosít. Ez éppúgy igaz volt az úttörő tervező, Val Page mérnöki vezetésére az 1930-as években, mint a Triumph Hinckley-ben található globális főhadiszállásán működő mai, iparágvezető csapatra.
A Triumph minden modellben kifinomult elektronikus irányítási rendszereket és vezetési segédeszközöket alkalmaz, beleértve olyan funkciókat, mint a fejlett kipörgésgátló, a kapcsolható vezetési módok és a többcsatornás ABS, amelyek tovább javítják a vezetést és a fokozott biztonság és irányíthatóság előnyeit.
Az új technológiai fejlesztések közé tartozik a holttérradar, az optimalizált kanyarodási kipörgésgátló és az ABS inerciális mérőegységgel, a félig aktív felfüggesztés, a TFT műszerek integrált MyTriumph csatlakozási lehetőséggel, a dinamikus vezetési módok, a teljes kulcs nélküli működtetés, a teljes LED világítás, a fűtött markolatok és ülések, a gumiabroncsnyomás-ellenőrzés, a hegymenet-szabályozás, a tempomat, a megvilágított kapcsolók és a leválasztható indításgátló rendszer.
A JÖVŐ FELTALÁLÁSA
A Triumph soha nem áll meg, folyamatosan a jobb jövő felé halad, új technológiákat fejleszt és új innovációkat alkalmaz - mindig a tökéletes motorozásra összpontosítva.