SPECIFIKÁCIÓK TIGER 900
Jellemzők | Részletek |
---|---|
Motor és sebességváltó | |
Típus | Folyadékhűtéses, 12 szelepes, DOHC, soros 3 hengeres motor |
Lökettérfogat | 888 cm3 |
Furat | 78.0 mm |
Löket | 61.9 mm |
Sűrítés | 13.0:1 |
Maximális teljesítmény EC | 108 LE / 106,5 LE (79.5 kW) @ 9500 fordulat/perc fordulatszámon |
Maximális nyomaték EC | 90 Nm @ 6850 rpm fordulat/perc |
Rendszer | Többpontos szekvenciális elektronikus üzemanyag-befecskendezés elektronikus fojtószelepvezérléssel |
Kipufogó | Rozsdamentes acélból készült 3 az 1-ben gyűjtőrendszer, oldalra szerelt rozsdamentes acél hangtompítóval |
Végáttétel | O-gyűrűs lánc |
Tengelykapcsoló | Nedves, többlemezes |
Sebességváltó | 6 sebességes |
Alváz | |
Váz | Acélcsöves váz, csavaros segédváz |
Lengőkar | Kétoldalas, öntött alumíniumötvözet |
Első kerék | Öntött ötvözet, 19 x 2.5 hüvelyk |
Hátsó kerék | Öntött ötvözet, 17 x 4.25 hüvelyk |
Első gumiabroncs | Metzeler TouranceTM Next, 100/90-19 |
Hátsó gumiabroncs | Metzeler TouranceTM Next, 150/70R17 |
Első felfüggesztés | Marzocchi 45 mm-es, fejjel lefelé álló villa, manuálisan állítható lengés- és nyomáscsillapítás, 180 mm rugóút |
Hátsó felfüggesztés | Marzocchi hátsó felfüggesztés, manuálisan állítható előfeszítés és lengéscsillapítás, 170 mm rugóút |
Első fékek | Iker 320 mm-es úszó féktárcsák, Brembo Stylema 4 dugattyús Monobloc féknyergek. Radiális első főfékhenger, optimalizált kanyarstabilizáló ABS |
Hátsó fékek | Egyetlen 255 mm-es tárcsa. egydugattyús csúszó féknyereg. Optimalizált kanyarstabilizáló ABS. |
Műszer kijelzője és funkciói | Teljes színű 7"-os TFT műszeregység My Triumph Connectivity System rendszerrel. |
Méretek és tömegek | |
Kormány szélesség | 930 mm |
Magasság tükör nélkül | 1410 mm low screen position, 1460 mm high screen position mm |
Ülésmagasság | Adjustable 820 - 840 mm |
Tengelytáv | 1556 mm |
Dőlésszög | 24,6 º |
Nyomtáv | 102,7 mm |
Üzemanyag-kapacitás | 20 L |
Nedves tömeg | 222 kg |
Üzemanyag-fogyasztás | |
Üzemanyag-fogyasztás | 4,7l/100 km (60.4 mpg) |
CO2 adatok | EURO 5[plus] szabvány: 108 g/km A CO2 és az üzemanyag-fogyasztás mérése a 168/2013/EK rendelet szerint történik. Az üzemanyag-fogyasztásra vonatkozó adatok konkrét tesztkörülményekből származnak, és csak összehasonlítási célokat szolgálnak. Nem feltétlenül tükrözik a valós vezetési eredményeket. g/km g/km |
Szerviz | |
Szervizintervallum | 6 000 mérföld (10 000 km) /12 hónapos szervizintervallum, attól függően, hogy melyik következik be először. |
Alapár | |
Alapár | Alapár 5 595 000,00 Ft |
Jellemzők | Részletek |
---|---|
Motor és sebességváltó | |
Típus | Folyadékhűtéses, 12 szelepes, DOHC, soros 3 hengeres motor |
Lökettérfogat | 888 cm3 |
Furat | 78,0 mm |
Löket | 61,9 mm |
Sűrítés | 13,0:1 |
Maximális teljesítmény EC | 108 LE / 106,5 LE (79.5 kW) @ 9500 fordulat/perc fordulatszámon |
Maximális nyomaték EC | 90 Nm @ 6850 rpm fordulat/perc |
Rendszer | Többpontos szekvenciális elektronikus üzemanyag-befecskendezés elektronikus fojtószelepvezérléssel |
Kipufogó | Rozsdamentes acélból készült 3 az 1-ben gyűjtőrendszer, oldalra szerelt rozsdamentes acél hangtompítóval |
Végáttétel | O-gyűrűs lánc |
Tengelykapcsoló | Nedves, többlemezes |
Sebességváltó | 6 sebességes |
Alváz | |
Váz | Acélcsöves váz, csavaros segédváz |
Lengőkar | Kétoldalas, öntött alumíniumötvözet |
Első kerék | Öntött ötvöze, 19 x 2.5 hüvelyk |
Hátsó kerék | Öntött ötvöze, 17 x 4.25 hüvelyk |
Első gumiabroncs | Metzeler TouranceTM Next, 100/90-19 |
Hátsó gumiabroncs | Metzeler TouranceTM Next, 150/70R17 |
Első felfüggesztés | Marzocchi 45 mm-es, fejjel lefelé álló villa, vállítható lengés- és nyomáscsillapítás, 180 mm rugóút |
Hátsó felfüggesztés | Marzocchi hátsó felfüggesztés, elektronikusan állítható előfeszítés és lengéscsillapítás, 170 mm rugóút |
Első fékek | Iker 320 mm-es úszó féktárcsák, Brembo Stylema 4 dugattyús Monobloc féknyergek. Radiális első főfékhenger, optimalizált kanyarstabilizáló ABS |
Hátsó fékek | Egyetlen 255 mm-es tárcsa. egydugattyús csúszó féknyereg. Optimalizált kanyarstabilizáló ABS. |
Műszer kijelzője és funkciói | Teljes színű 7"-os TFT műszeregység My Triumph Connectivity System rendszerrel. |
Méretek és tömegek | |
Kormány szélesség | 930 mm |
Magasság tükör nélkül | 1410 - 1460 Adjustable mm |
Ülésmagasság | 820 - 840 Adjustable mm |
Tengelytáv | 1556 mm |
Dőlésszög | 24,6 º |
Nyomtáv | 102,7 mm |
Üzemanyag-kapacitás | 20 L |
Nedves tömeg | 222 kg |
Üzemanyag-fogyasztás | |
Üzemanyag-fogyasztás | 4,7 l/100 km (60.4 mpg) |
CO2 adatok | EURO 5 szabvány:108 g/km A CO2 és az üzemanyag-fogyasztás mérése a 168/2013/EK rendelet szerint történik. Az üzemanyag-fogyasztásra vonatkozó adatok konkrét tesztkörülményekből származnak, és csak összehasonlítási célokat szolgálnak. Nem feltétlenül tükrözik a valós vezetési eredményeket. g/km g/km |
Szerviz | |
Szervizintervallum | 6 000 mérföld (10 000 km) /12 hónapos szervizintervallum, attól függően, hogy melyik következik be először. |
Alapár | |
Alapár | Alapár 6 295 000,00 Ft |
Jellemzők | Részletek |
---|---|
Motor és sebességváltó | |
Típus | Folyadékhűtéses, 12 szelepes, DOHC, soros 3 hengeres motor |
Lökettérfogat | 888 cc cm3 |
Furat | 78,0 mm mm |
Löket | 61,9 mm mm |
Sűrítés | 13,0:1 |
Maximális teljesítmény EC | 108 LE / 106,5 LE (79.5 kW) @ 9500 fordulat/perc fordulatszámon |
Maximális nyomaték EC | 90 Nm @ 6850 rpm fordulat/perc |
Rendszer | Többpontos szekvenciális elektronikus üzemanyag-befecskendezés elektronikus fojtószelepvezérléssel |
Kipufogó | Rozsdamentes acélból készült 3 az 1-ben gyűjtőrendszer, oldalra szerelt rozsdamentes acél hangtompítóval |
Végáttétel | O-gyűrűs lánc |
Tengelykapcsoló | Nedves, többlemezes |
Sebességváltó | 6 sebességes |
Alváz | |
Váz | Acélcsöves váz, csavaros segédváz |
Lengőkar | Kétoldalas, öntött alumíniumötvözet |
Első kerék | küllős, 21 x 2.15 hüvelykes, csövek nélküli |
Hátsó kerék | küllős, 17 x 4.25 hüvelykes, csövek nélküli |
Első gumiabroncs | Bridgestone Battlax Adventure 90/90-21 |
Hátsó gumiabroncs | Bridgestone Battlax Adventure 150/70-R17 |
Első felfüggesztés | Showa 45 mm-es, fejjel lefelé álló villa, manuális előfeszítés, lengéscsillapítás és nyomáscsillapítás beállítása, 240 mm rugóút |
Hátsó felfüggesztés | Showa hátsó felfüggesztés, manuális előfeszítés és lengéscsillapítás beállítása, 230mm rugóút |
Első fékek | Iker 320 mm-es úszó féktárcsák, Brembo Stylema 4 dugattyús Monobloc féknyergek. Radiális első főfékhenger, optimalizált kanyarstabilizáló ABS |
Hátsó fékek | Single 255mm disc. egydugattyús csúszó féknyereg.. Optimised cornering ABS |
Műszer kijelzője és funkciói | Teljes színű 7"-os TFT műszeregység My Triumph Connectivity System rendszerrel. |
Méretek és tömegek | |
Kormány szélesség | 935 mm |
Magasság tükör nélkül | állítható 1452 -1502 mm |
Ülésmagasság | állítható 860 - 880 mm |
Tengelytáv | 1551 mm |
Dőlésszög | 24.,4 º |
Nyomtáv | 116.8 mm |
Üzemanyag-kapacitás | 20 L |
Nedves tömeg | 228 kg |
Üzemanyag-fogyasztás | |
Üzemanyag-fogyasztás | 4,7l/100 km (60.4 mpg) |
CO2 adatok | EURO 5[plus] szabvány: 108 g/km A CO2 és az üzemanyag-fogyasztás mérése a 168/2013/EK rendelet szerint történik. Az üzemanyag-fogyasztásra vonatkozó adatok konkrét tesztkörülményekből származnak, és csak összehasonlítási célokat szolgálnak. Nem feltétlenül tükrözik a valós vezetési eredményeket. g/km g/km |
Szerviz | |
Szervizintervallum | 6 000 mérföld (10 000 km) /12 hónapos szervizintervallum, attól függően, hogy melyik következik be először. |
Alapár | |
Alapár | Alapár 6 795 000,00 Ft |
New Tiger 900-as modellcsalád
WHICH ONE WILL YOU CHOOSE?
ÚJ TIGER 900 GT
Alapár 5 595 000,00 Ft
ÚJ TIGER 900 GT PRO
Alapár 6 295 000,00 Ft
ÚJ TIGER 900 RALLY PRO
Alapár 6 795 000,00 Ft