TIGER 1200 GT EXPLORER
A 30 literes tankkal rendelkező GT Explorer technológiával teletömött GT Explorer példátlan praktikumot, kényelmet és képességeket kínál az országúti kalandmotorok kategóriájában.
MŰSZAKI ADATOK
Jellemzők | Részletek |
---|---|
Alapár | |
Alapár | Alapár 8 495 000,00 Ft |
Jellemzők | Részletek |
---|---|
Motor és sebességváltó | |
Típus | Folyadékhűtéses, 12 szelepes, DOHC, soros 3 hengeres motor |
Lökettérfogat | 1160 cm3 |
Furat | 90,0 mm |
Löket | 60,7 mm |
Sűrítés | 13.2:1 |
Maximális teljesítmény EC | 150PS / 148 lóerő (110.4kW) @ 9,000 fordulat/percnél (100PS eső üzemmódban) |
Maximális nyomaték EC | 130 Nm @ 7,000 rpm fordulat/perc |
Rendszer | Többpontos szekvenciális elektronikus üzemanyag-befecskendezés elektronikus fojtószelepvezérléssel |
Kipufogó | Rozsdamentes acélból készült 3 az 1-ben gyűjtőrendszer, alulra szerelt elsődleges hangtompítóval és oldalra szerelt másodlagos hangtompítóval. |
Végáttétel | Tengelyes meghajtás |
Tengelykapcsoló | Hidraulikus, nedves, többlemezes, csúszós hidraulika |
Sebességváltó | 6 sebességes |
Jellemzők | Részletek |
---|---|
Alváz | |
Váz | Cső alakú acélváz, kovácsolt alumínium kitámasztókkal. Gyártott, csavarozható alumínium hátsó segédkeret. |
Lengőkar | Kétoldalas "Tri-Link" alumínium lengőkar, két alumínium nyomatékkarral. |
Első kerék | Öntött alumínium, 19 x 3.0in |
Hátsó kerék | Öntött alumínium, 18 x 4.25in |
Első gumiabroncs | Metzeler Tourance, 120/70R19 (M/C 60V TL) |
Hátsó gumiabroncs | Metzeler Tourance, 150/70R18 (M/C 70V TL) |
Első felfüggesztés | Showa 49 mm-es, félig aktív csillapítású USD villák. 200mm rugóút. |
Hátsó felfüggesztés | 200 mm-es kerékút Showa félig aktív csillapítású monoshock, automatikus elektronikus előfeszítés-beállítással és Új aktív előfeszítés-csökkentő funkcióval. A motoros, az utastárs és a csomagok együttes súlyától függően ez a funkció akár 20 mm-rel is csökkentheti a hasmagasságot, amikor a motorkerékpár megáll, így nagyobb könnyedséget és magabiztosságot kínál. |
Első fékek | Brembo M4.30 Stylema monoblock radiális féknyergek, OC-ABS, 320 mm-es úszó iker féktárcsák. Magura HC1 span állítható radiális főfékhenger, különálló tartállyal. |
Hátsó fékek | Brembo egydugattyús féknyereg, OC-ABS, egyetlen 282 mm-es tárcsa. Hátsó főfékhenger távoli tározóval. |
Műszer kijelzője és funkciói | Teljes színű 7"-os TFT műszeregység My Triumph Connectivity System rendszerrel. |
Jellemzők | Részletek |
---|---|
Méretek és tömegek | |
Kormány szélesség | 849mm-es kormány, 982mm-es kormánykerék mm |
Magasság tükör nélkül | 1436mm alacsony képernyő, 1497mm magas képernyő mm |
Ülésmagasság | 850/870mm állítható mm |
Tengelytáv | 1560 mm |
Dőlésszög | 24.0 º |
Nyomtáv | 120 mm |
Üzemanyag-kapacitás | 30 L |
Nedves tömeg | 256kg (90% üzemanyag - tömeg menetkész állapotban) kg |
Jellemzők | Részletek |
---|---|
Üzemanyag-fogyasztás | |
Üzemanyag-fogyasztás | 5.1 l/100km / 55,4 mpg (UK) |
CO2 adatok | 119 g/km EURO 5 késleltetett 134/2014/EU rendelet VIII. melléklet g/km |
Jellemzők | Részletek |
---|---|
Szerviz | |
Szervizintervallum | 6 000 mérföld (10 000 km) /12 hónapos szervizintervallum, attól függően, hogy melyik következik be először. |
JELLEMZŐK
ALVÁZ
|
|
---|---|
Kerekek | 19" első / 18" hátsó könnyűszerkezetes öntött alumínium keréktárcsák |
Üzemanyagtartály | 30 literes üzemanyagtartály |
Középtámasz | Included |
Showa félig aktív felfüggesztés | 200 mm rugóút Showa Félig aktív felfüggesztés mostantól Új aktív előfeszítés csökkentő funkcióval. A motoros, az utastárs és a csomagok együttes súlyától függően ez a funkció akár 20 mm-rel is csökkentheti a hasmagasságot, amikor a motorkerékpár megáll, nagyobb könnyedséget és magabiztosságot kínálva. |
TECHNOLÓGIA
|
|
Holttérradar | Included |
Sebességtartó automatika | Included |
Váltó asszisztens | Triumph váltóasszisztens (fel és le) |
Dombtartás | Included |
Utazási módok | 5 |
Guminyomás-ellenőrző rendszer | Included |
Adaptív kanyarvilágítás | Included |
Teljesen LED-es világítás nappali menetfénnyel | Included |
LED-es segédfények | Included |
7 hüvelykes TFT műszerek My Triumph Connectivity System rendszerrel | Included |
ABS és kipörgésgátló | Included |
RIDER COMFORT
|
|
Védelem | Kézvédők, alumínium védőlemez, motorvédő rudak |
Fűtött markolatok | Included |
Fűtött ülések a vezető és az utasüléshez | Included |
GARANCIA
|
|
Garancia | 3 év korlátlan kilométer-garancia |
ALVÁZ
|
|
---|---|
Kerekek | 19" első / 18" hátsó könnyűszerkezetes öntött alumínium keréktárcsák |
Üzemanyagtartály | 30 literes üzemanyagtartály |
Középtámasz | Included |
Showa félig aktív felfüggesztés | 200 mm rugóút Showa Félig aktív felfüggesztés mostantól Új aktív előfeszítés csökkentő funkcióval. A motoros, az utastárs és a csomagok együttes súlyától függően ez a funkció akár 20 mm-rel is csökkentheti a hasmagasságot, amikor a motorkerékpár megáll, nagyobb könnyedséget és magabiztosságot kínálva. |
TECHNOLÓGIA
|
|
Holttérradar | Included |
Sebességtartó automatika | Included |
Váltó asszisztens | Triumph váltóasszisztens (fel és le) |
Dombtartás | Included |
Utazási módok | 5 |
Guminyomás-ellenőrző rendszer | Included |
Adaptív kanyarvilágítás | Included |
Teljesen LED-es világítás nappali menetfénnyel | Included |
LED-es segédfények | Included |
7 hüvelykes TFT műszerek My Triumph Connectivity System rendszerrel | Included |
ABS és kipörgésgátló | Included |
RIDER COMFORT
|
|
Védelem | Kézvédők, alumínium védőlemez, motorvédő rudak |
Fűtött markolatok | Included |
Fűtött ülések a vezető és az utasüléshez | Included |
GARANCIA
|
|
Garancia | 3 év korlátlan kilométer-garancia |
FEJLETTEBB ÉS KIFINOMULTABB
2024-re a Tiger 1200 GT Explorer jelentősen megújult, hogy minden eddiginél fejlettebb és kifinomultabb legyen. Javított alacsony sebességű irányíthatósággal, megnövelt hasmagassággal, fokozott kényelemmel és ergonómiával.
AKTÍV ELŐFESZÍTÉS-CSÖKKENTÉS
A 850-870 mm között állítható ülésmagasság mellett az aktív előfeszítés-csökkentő funkció megálláskor akár 20 mm-rel is lejjebb engedheti a motort, a vezető, az utastárs és a csomagok együttes súlyától függően.
MOTOR
Az egyedülálló T-Plane tripla motor egy ikermotor alacsony fordulatszámú képességeit ötvözi a tripla motorok csúcs-teljesítményével, könnyű tengelyhajtással kombinálva, hogy a karakteresség tekintetében mércét állítson fel. A megnövelt inercia, a jobb egyensúly és az átdolgozott kalibráció tovább finomítja a motor reakcióját és érzékenységét.
30 LITERES ÜZEMANYAGTARTÁLY
A GT Explorer 30 literes üzemanyagtartálya 50%-kal nagyobb hatótávolságot biztosít, mint a GT és a GT Pro, így ideális választás a túrázáshoz, miközben megtartja a GT kivételes alacsony sebességű egyensúlyát és manőverezőképességét.
HOLTTÉRRADAR
A Continental céggel közösen kifejlesztett jelentős biztonsági innováció, a GT Explorer hátulra szerelt radarral rendelkezik, amely a holttér- és sávváltás-asszisztens funkciót is biztosítja.
ABRONCSNYOMÁS-ELLENŐRZŐ RENDSZER
Az abroncsnyomás-ellenőrző rendszer (TPMS), amely a GT Explorer alapfelszereltségéhez tartozik, a fokozott biztonság és kényelem érdekében valós idejű információkat és a motoros nyugalmát biztosítja.
HEATED RIDER AND PILLION SEATS
The GT Explorer is fitted with heated rider and pillion seats as standard for all-weather comfort on every journey, with multiple temperature settings and independent rider and pillion adjustment.
MOTORVÉDŐ RUDAK
A stabil motorrudak kiváló védelmet nyújtanak, kortárs dizájnnal és még több kalandos stílussal, tökéletesen kiegészítve a stílusos, könnyű, csővázas vázat.
ADAPTÍV VILÁGÍTÁS
Az innovatív, karbantartásmentes LED-es adaptív kanyarfény, a nappali menetfény és a kiegészítő lámpák javítják a láthatóságot, a biztonságot és a vezetési élményt.
ÖT FEJLETT VEZETÉSI MÓD
Az Eső, Országúti, Sport, Terepjáró és a konfigurálható "Rider" üzemmód a gázpedál, a kipörgésgátló, az ABS és a felfüggesztés beállításait minden körülményekhez, terepviszonyokhoz és a vezető preferenciáihoz igazítja a fokozott kényelem és irányíthatóság érdekében.
TOVÁBBFEJLESZTETT MOTOROS ERGONÓMIA
A kiváló egész napos kényelem további fokozása érdekében a legújabb generáció laposabb ülésprofillal rendelkezik, amely nagyobb mozgásteret biztosít a motoros számára. Az átdolgozott lábtartó pozíciók növelik a hasmagasságot, a hosszabb kuplungkar pedig csökkenti a vezető fáradtságát.