Skip to main content

MŰSZAKI ADATOK

AZ ÚJ TIGER 1200 GT PRO Specifications
Jellemzők Részletek
Motor és sebességváltó
Típus Folyadékhűtéses, 12 szelepes, DOHC, soros 3 hengeres motor
Lökettérfogat 1160 cm3
Furat 90,0 mm
Löket 60,7 mm
Sűrítés 13.2:1
Maximális teljesítmény EC 150PS / 148 lóerő (110,4 kW) 9000 fordulat/percnél
Maximális nyomaték EC 130 Nm @ 7000 fordulat/perc
Rendszer Többpontos szekvenciális elektronikus üzemanyag-befecskendezés elektronikus fojtószelepvezérléssel
Kipufogó Rozsdamentes acélból készült 3 az 1-ben gyűjtőrendszer, alulra szerelt elsődleges hangtompítóval és oldalra szerelt másodlagos hangtompítóval.
Végáttétel Tengelyes meghajtás
Tengelykapcsoló Hidraulikus, nedves, többlemezes, csúszós hidraulika
Sebességváltó 6 sebességes
Alváz
Váz Cső alakú acélváz, kovácsolt alumínium kitámasztókkal. Gyártott, csavarozható alumínium hátsó segédkeret.
Lengőkar Kétoldalas "Tri-Link" alumínium lengőkar, két alumínium nyomatékkarral.
Első kerék Öntött alumínium, 19 x 3.0in
Hátsó kerék Öntött alumínium, 18 x 4.25in
Első gumiabroncs Metzeler Tourance, 120/70R19 (M/C 60V TL)
Hátsó gumiabroncs Metzeler Tourance, 150/70R18 (M/C 70V TL)
Első felfüggesztés Showa 49 mm-es, félig aktív csillapítású USD villák. 200mm rugóút.
Hátsó felfüggesztés 200 mm-es kerékút Showa félig aktív csillapítású monoshock, automatikus elektronikus előfeszítés-beállítással és Új aktív előfeszítés-csökkentő funkcióval. A motoros, az utastárs és a csomagok együttes súlyától függően ez a funkció akár 20 mm-rel is csökkentheti a hasmagasságot, amikor a motorkerékpár megáll, így nagyobb könnyedséget és magabiztosságot kínál.
Első fékek Brembo M4.30 Stylema monoblock radiális féknyergek, OC-ABS, 320 mm-es úszó iker féktárcsák. Magura HC1 span állítható radiális főfékhenger, különálló tartállyal.
Hátsó fékek Brembo egydugattyús féknyereg, OC-ABS, egyetlen 282 mm-es tárcsa. Hátsó főfékhenger távoli tározóval.
Műszer kijelzője és funkciói Teljes színű 7"-os TFT műszeregység My Triumph Connectivity System rendszerrel.
Méretek és tömegek
Kormány szélesség 849mm-es kormány, 984mm-es kormánykerék mm
Magasság tükör nélkül 1436mm alacsony képernyő, 1497mm magas képernyő mm
Ülésmagasság 850/870 állítható mm
Tengelytáv 1560 mm
Dőlésszög 24.0 º
Nyomtáv 120 mm
Üzemanyag-kapacitás 20 L
Nedves tömeg 246kg (90% üzemanyag - tömeg menetkész állapotban) kg kg
Üzemanyag-fogyasztás
Üzemanyag-fogyasztás 5.1 l/100km / 55,4 mpg (UK)
CO2 adatok 119 g/km EURO 5[plus] késleltetett 134/2014/EU rendelet VIII. melléklet g/km g/km
Szerviz
Szervizintervallum 10 000 mérföld/16 000 km vagy 12 hónap, attól függően, hogy melyik következik be előbb.
AZ ÚJ TIGER 1200 GT EXPLORER Specifications
Jellemzők Részletek
Motor és sebességváltó
Típus Folyadékhűtéses, 12 szelepes, DOHC, soros 3 hengeres motor
Lökettérfogat 1160 cm3
Furat 90,0 mm
Löket 60,7 mm
Sűrítés 13.2:1
Maximális teljesítmény EC 150PS / 148 lóerő (110.4kW) @ 9,000 fordulat/percnél (100PS eső üzemmódban)
Maximális nyomaték EC 130 Nm @ 7,000 rpm fordulat/perc
Rendszer Többpontos szekvenciális elektronikus üzemanyag-befecskendezés elektronikus fojtószelepvezérléssel
Kipufogó Rozsdamentes acélból készült 3 az 1-ben gyűjtőrendszer, alulra szerelt elsődleges hangtompítóval és oldalra szerelt másodlagos hangtompítóval.
Végáttétel Tengelyes meghajtás
Tengelykapcsoló Hidraulikus, nedves, többlemezes, csúszós hidraulika
Sebességváltó 6 sebességes
Alváz
Váz Cső alakú acélváz, kovácsolt alumínium kitámasztókkal. Gyártott, csavarozható alumínium hátsó segédkeret.
Lengőkar Kétoldalas "Tri-Link" alumínium lengőkar, két alumínium nyomatékkarral.
Első kerék Öntött alumínium, 19 x 3.0in
Hátsó kerék Öntött alumínium, 18 x 4.25in
Első gumiabroncs Metzeler Tourance, 120/70R19 (M/C 60V TL)
Hátsó gumiabroncs Metzeler Tourance, 150/70R18 (M/C 70V TL)
Első felfüggesztés Showa 49 mm-es, félig aktív csillapítású USD villák. 200mm rugóút.
Hátsó felfüggesztés 200 mm-es kerékút Showa félig aktív csillapítású monoshock, automatikus elektronikus előfeszítés-beállítással és Új aktív előfeszítés-csökkentő funkcióval. A motoros, az utastárs és a csomagok együttes súlyától függően ez a funkció akár 20 mm-rel is csökkentheti a hasmagasságot, amikor a motorkerékpár megáll, így nagyobb könnyedséget és magabiztosságot kínál.
Első fékek Brembo M4.30 Stylema monoblock radiális féknyergek, OC-ABS, 320 mm-es úszó iker féktárcsák. Magura HC1 span állítható radiális főfékhenger, különálló tartállyal.
Hátsó fékek Brembo egydugattyús féknyereg, OC-ABS, egyetlen 282 mm-es tárcsa. Hátsó főfékhenger távoli tározóval.
Műszer kijelzője és funkciói Teljes színű 7"-os TFT műszeregység My Triumph Connectivity System rendszerrel.
Méretek és tömegek
Kormány szélesség 849mm-es kormány, 982mm-es kormánykerék mm
Magasság tükör nélkül 1436mm alacsony képernyő, 1497mm magas képernyő mm
Ülésmagasság 850/870mm állítható mm
Tengelytáv 1560 mm
Dőlésszög 24.0 º
Nyomtáv 120 mm
Üzemanyag-kapacitás 30 L
Nedves tömeg 256kg (90% üzemanyag - tömeg menetkész állapotban) kg
Üzemanyag-fogyasztás
Üzemanyag-fogyasztás 5.1 l/100km / 55,4 mpg (UK)
CO2 adatok 119 g/km EURO 5[plus] késleltetett 134/2014/EU rendelet VIII. melléklet g/km
Szerviz
Szervizintervallum 6 000 mérföld (10 000 km) /12 hónapos szervizintervallum, attól függően, hogy melyik következik be először.
AZ ÚJ TIGER 1200 RALLY PRO Specifications
Jellemzők Részletek
Motor és sebességváltó
Típus Folyadékhűtéses, 12 szelepes, DOHC, soros 3 hengeres motor
Lökettérfogat 1160 cm3
Furat 90,0 mm
Löket 60,7 mm
Sűrítés 13.2:1
Maximális teljesítmény EC 150PS / 148 lóerő (110,4 kW) 9000 fordulat/percnél (100PS eső üzemmódban)
Maximális nyomaték EC 130 Nm @ 7000 fordulat/perc
Rendszer Többpontos szekvenciális elektronikus üzemanyag-befecskendezés elektronikus fojtószelepvezérléssel
Kipufogó Rozsdamentes acélból készült 3 az 1-ben gyűjtőrendszer, alulra szerelt elsődleges hangtompítóval és oldalra szerelt másodlagos hangtompítóval.
Végáttétel tengelyhajtás
Tengelykapcsoló Hidraulikus, nedves, többlemezes, csúszásgátlós és segédhajtás
Sebességváltó 6 sebességes
Alváz
Váz Acélcsöves váz, kovácsolt alumínium kitámasztókkal. Fabrikált, csavarral rögzíthető alumínium hátsó segédváz.
Lengőkar Kétoldalas "Tri-Link" alumínium lengőkar, két alumínium nyomatékkarral.
Első kerék Keréktárcsák (Tubeless). 21 x 2,15 hüvelyk.
Hátsó kerék Kerekes (tömlő nélküli). 18 x 4.25in.
Első gumiabroncs Metzeler Karoo Street, 90/90-21 (M/C 54V TL)
Hátsó gumiabroncs Metzeler Karoo Street, 150/70R18 (M/C 70V TL)
Első felfüggesztés Showa 49mm-es, félig aktív csillapítású USD villa. 220mm rugóút.
Hátsó felfüggesztés 220 mm tengelytávú Showa félig aktív csillapítású monoshock, automatikus elektronikus előfeszítés-beállítással és Új aktív előfeszítés-csökkentő funkcióval. A motoros, az utastárs és a csomagok együttes súlyától függően ez a funkció akár 20 mm-rel is csökkentheti a hasmagasságot, amikor a motorkerékpár megáll, így nagyobb könnyedséget és magabiztosságot kínál.
Első fékek Brembo M4.30 Stylema monoblock radiális féknyergek, OC-ABS, 320 mm-es úszó iker féktárcsák. Magura HC1 span állítható radiális főfékhenger, különálló tartállyal.
Hátsó fékek Brembo egydugattyús féknyereg, OC-ABS, egyetlen 282 mm-es tárcsa. Hátsó főfékhenger távoli tározóval.
Műszer kijelzője és funkciói Teljes színű 7"-os TFT műszeregység My Triumph Connectivity System rendszerrel.
Méretek és tömegek
Kormány szélesség 849 mm-es kormány (984 mm-es kormánykerék) mm mm
Magasság tükör nélkül 1487mm (alacsony szélvédő) / 1547 (magas szélvédő) mm mm
Ülésmagasság 875/895mm állítható mm mm
Tengelytáv 1560 mm
Dőlésszög 23.7 º
Nyomtáv 112 mm
Üzemanyag-kapacitás 20 L
Nedves tömeg 250kg (90% üzemanyag - tömeg menetkész állapotban) kg kg
Üzemanyag-fogyasztás
Üzemanyag-fogyasztás 5,1 l/100km / 55,4 mpg (UK) mpg
CO2 adatok 119 g/km EURO 5[plus] késleltetett 134/2014/EU rendelet VIII. melléklet g/km g/km
Szerviz
Szervizintervallum 10 000 mérföld/16 000 km vagy 12 hónap, attól függően, hogy melyik következik be előbb.
AZ ÚJ TIGER 1200 RALLY EXPLORER Specifications
Jellemzők Részletek
Motor és sebességváltó
Típus Folyadékhűtéses, 12 szelepes, DOHC, soros 3 hengeres motor
Lökettérfogat 1160 cm3
Furat 90,0 mm
Löket 60,7 mm
Sűrítés 13.2:1
Maximális teljesítmény EC 150PS / 148 lóerő (110,4 kW) 9000 fordulat/percnél (100PS eső üzemmódban)
Maximális nyomaték EC 130 Nm @ 7,000 fordulat/perc
Rendszer Többpontos szekvenciális elektronikus üzemanyag-befecskendezés elektronikus fojtószelepvezérléssel
Kipufogó Rozsdamentes acélból készült 3 az 1-ben gyűjtőrendszer, alulra szerelt elsődleges hangtompítóval és oldalra szerelt másodlagos hangtompítóval.
Végáttétel tengelyhajtás
Tengelykapcsoló Hidraulikus, nedves, többlemezes, csúszásgátlós és segédhajtás
Sebességváltó 6 sebességes
Alváz
Váz Acélcsöves váz, kovácsolt alumínium kitámasztókkal. Fabrikált, csavarral rögzíthető alumínium hátsó segédváz.
Lengőkar Kétoldalas "Tri-Link" alumínium lengőkar, két alumínium nyomatékkarral.
Első kerék Keréktárcsák (Tubeless). 21 x 2,15 hüvelyk.
Hátsó kerék Kerekes (tömlő nélküli). 18 x 4.25in.
Első gumiabroncs Metzeler Karoo Street, 90/90-21 (M/C 54V TL)
Hátsó gumiabroncs Metzeler Karoo Street, 150/70R18 (M/C 70V TL)
Első felfüggesztés Showa 49mm-es, félig aktív csillapítású USD villa. 220mm rugóút.
Hátsó felfüggesztés 220 mm tengelytávú Showa félig aktív csillapítású monoshock, automatikus elektronikus előfeszítés-beállítással és Új aktív előfeszítés-csökkentő funkcióval. A motoros, az utastárs és a csomagok együttes súlyától függően ez a funkció akár 20 mm-rel is csökkentheti a hasmagasságot, amikor a motorkerékpár megáll, így nagyobb könnyedséget és magabiztosságot kínál.
Első fékek Brembo M4.30 Stylema monoblock radiális féknyergek, OC-ABS, 320 mm-es úszó iker féktárcsák. Magura HC1 span állítható radiális főfékhenger, különálló tartállyal.
Hátsó fékek Brembo egydugattyús féknyereg, OC-ABS, egyetlen 282 mm-es tárcsa. Hátsó főfékhenger távoli tározóval.
Műszer kijelzője és funkciói Teljes színű 7"-os TFT műszeregység My Triumph Connectivity System rendszerrel.
Méretek és tömegek
Kormány szélesség 849 mm-es kormány (982 mm-es kormánykerék) mm
Magasság tükör nélkül 1490mm (alacsony szélvédő) / 1547 (magas szélvédő) mm mm
Ülésmagasság 875/895mm állítható mm
Tengelytáv 1560 mm
Dőlésszög 23.7 º
Nyomtáv 112 mm
Üzemanyag-kapacitás 30 L
Nedves tömeg 262kg (90% üzemanyag - tömeg menetkész állapotban) kg
Üzemanyag-fogyasztás
Üzemanyag-fogyasztás 5,1 l/100km
CO2 adatok 119 g/km EURO 5[plus] késleltetett 134/2014/EU rendelet VIII. melléklet g/km g/km
Szerviz
Szervizintervallum 10 000 mérföld/16 000 km vagy 12 hónap, attól függően, hogy melyik következik be előbb.